Gdzie na trasie kupic kartusz ?

Von: -=MAKARENA=- (makarena@neostrada.pl) [Profil]
Datum: 07.06.2010 09:43
Newsgroup: pl.rec.rowery
Witam !
Jestem juz po pierwszym w swoim zyciu kilkudniowym rajdzie rowerowym ( bylo
super ) i w zwiazku z tym ze nagle na trasie okazalo sie ze kartusz od
kuchenki zrobil sie dziwnie pusty mam pytyanko : Czy w naszym kochanym kraju
mozna gdzies cos takiego kupic na trasie ?  Gdzie czegos takiego szukac ? W
malych miejscowosciach raczej niema duzych sklepow sportowych ani marketow ,
a Panie w malomiasteczkowych sklepach  robily okragle oczy .  Moze jakies
stacje gazu ?

--
--

Pozdrawiam :