Wybiera si? kto? w góy?:> Do endurowców ze stolicy ;)

Von: player (bad-biker@nospamgazeta.pl) [Profil]
Datum: 07.06.2010 22:45
Newsgroup: pl.rec.rowery
Heya,

Wybra³bym siê w góry, Istebna mo¿e Szczyrk w tym troche jazdy ze
Skrzycznego, whatever. Problem w tym ¿e nie bardzo mam z kim jechaæ, a
samemu to troche moze wiaæ nud± ;) Chcia³bym jechaæ w tym tygodniu
na 3
dni, czyli wyjazd w czwartek po robocie, powrót w niedziele w nocy. Jak s±
jacy¶ chêtni to piszcie. Moge zabraæ max. 2 osoby, ale wtedy bedzie
bardzo
ciasno wiec nie bierzcie duzo gratów;) Je¶li kto¶ jedzie w inne miejsce i
juz ma wszystko ustawione i móg³bym do³±czyæ to tez mi to
pasuje;)

--
pozdro.
jay